De är Crazy Frog-generationen..

2kommentarer

Efter vanligt tv-tittande och slappande hemma under dagen åkte jag sedan med mamma, mormor och lillasyster till Lidl, då hade klcokan hunnit bli över fyra och det var fortfarande ljust och solen sken och värmde (natten till söndag blir det sommartid också..) Det dröjer inte länge innan det är sommar helt plötsligt. Vad ska ni göra i sommar? Själv ska jag jobba hela sommaren, hoppas på soldagar den dagen och den helgen jag är ledig varje respektive varannan vecka..

Har även spelat Jakten på den försvunna diamanten och försökt lära min syster att känna igen Queens låtar. Först trodde hon att jag menade Dancing queen av Abba, men hon kände faktiskt igen We will rock you. Vet ni varför?
För att Crazy Frog har spelat in den!
Bra musik är bortslösat på dagens barn (de lyssnar på dumdummare-musik från Marie Serneholt, Amy Diamond m.fl.) Och med ens kände jag mig gammal igen.. (Jag svär att jag har min första ålderskris just nu..)

2 kommentarer

Tobias

27 Mar 2008 21:40

svar: haha hon kanske sov med dom :D who knows ;)

AvenueL

27 Mar 2008 22:43

Oh herregud... arma barn! Vad har hänt med musikvärlden egentligen?

Kommentera

Publiceras ej