Bye for now..

4kommentarer

Godnatt allihopa.
Är borta ett par dagar..
Vad ska ni göra i påsk?

4 kommentarer

mickis

19 Mar 2008 23:18

jaa, det känns ju lite tråkigt :/ men ack så bra!! du är smart du :)

mickis

19 Mar 2008 23:35

ja jag tycker också om engelska! men matten alltså, nej jag orkar verkligen inte ha det ett år till, jag går knappt på matten nu så det kommer bli tufft att orka med matte c...
ååh vad mysigt, hoppas du får en grym påsk!! :D

AvenueL

20 Mar 2008 11:31

Oj oj =O Själv fick jag episod 4-6 i julklapp (allt i en behändig box såklart) och sen så har jag ettan inspelad, men man vill ju ha alla på dvd :)

Detsamma :) Själv var jag bara med på mediekommunikationen idag... Kändes ganska så lönlöst att vara med på engelskan då jag bara har sett halva filmen =/

Yvette

22 Mar 2008 16:33

so you're leaving!? hoppas påsken blir undrebar.. ät mat, drick must och lägg på dig några kilon! hör av dig när du e back :D kraam

Kommentera

Publiceras ej