Är det askonsdag idag..?

1kommentarer

Äntligen lov igen!!
Efter att ha varit mer stressad än jag erkänt för mig själv vill jag vila upp mig. Det kommer tyvärr inte gå så bra eftersom jag ska skriva massor av grejer på lovet, yet again.. Med hem har jag matte och textkommunikation. Historian är klar och skickad - den får bli vad det blir, jag har skrivit en j***a skituppsats om hälsa på MSK idag, orkade inte ngt annat - vem vet, den kanske blir bra..
 
Ni undrar kanske varför jag tycker det är lov redan (nej det gör ni inte, men jag berättar det ändå..), jag är ledig imorgon för att åka till Göteborg med mamma, på fredag ska vi se herrarnas korta program och isdansens final i Konståknings-VM från Scandinavium. Man ska ju passa på att se världsmästerskap när de är på hemmaplan..

1 kommentarer

Tobias

19 Mar 2008 22:52

svar: ok! alla tkr ju olika =P

Kommentera

Publiceras ej