080603

4kommentarer

Det har blivit dålig uppdatering på bloggen här nu, har haft mycket på gång känns det som trots att det är sista veckan i skolan.

Igår var sista dagen med vanliga lektioner, vilket betydde en historiavandring, fika och betygssnack. Sedan åkte jag och J till Sthlm för att köpa avslutningsskor till mig. Det blev även två linnen och ansiktsfärg eftersom vi bestämde oss för att se Sveriges EM-matcher i Kungsträdgården. Hoppas att det ska funka med jobbet också, får ett schema nästa vecka.


Hela dagen idag har SPSM2 varit på Nicksta, vi solade och hade femkamp (som blev 6-kamp då lärarna ville att det skulle bli lika, annars hade vi vunnit). Efter det var det friluftsdag, jag spelade beachvolleyboll som var riktigt kul. Först nu känner jag att jag brände mig men vill man vara brun så...
Nu ska jag nog försöka skriva lite svenska, jag har en språkartikel att lämna in på torsdag. Jag vet inte om jag orkar dock.


Det är sommar och sol, vad kan vara bättre?

4 kommentarer

Sandra

03 Jun 2008 20:58

Svar: Jobbigt med mycket att göra, börjar det lugna sig nu?

Sebastian Larsson är jättebra tycker jag, gillar honom. Och Linderoth är extermt viktig så hoppas han håller. Kanske det jag vet inte, hoppas de tänder till lite i EM.



Haha ja skor har jag också så det räcker till och ber över. Ja dom vann igår låg under i första halvlek men sen gjorde Sebbe en toppenmatch i målet medan Mirza & Johan gjorde mål framåt :)



Ja verkligen haha. Undrar om man själv blir sånn?



Nej det är en lite speciell känsla att komma tillbaka. Det var inte det och jag vet inte riktigt hur det blir när vi kommer men jag hoppas dem inte är för jobbiga.



Vi åker den 16 juni och är tillbaaka tjugonde vilket är perfa för då fyller Johan år så jag ville vara tillbaka men det vet han inte ännu.. hehe. Åh vad härligt då får du ju den där stämningen iaf, ska se resten av matcherna i Folkets Park i Malmö som vanligt det är ju coolt.

Tobias

03 Jun 2008 20:59

svar: visst var den, jag älskar den :D

Dilan´s

03 Jun 2008 22:31

åhh va snygga skoor =)

Sandra

03 Jun 2008 23:30

Snygga skor!!

Svar: Kan tänka mig det, men snart så :) Jo det är bara trevligt men man blir ju klart stressad när man har annat att göra också.



Ja det ska bli grymt spännande faktiskt.



Nej jag vet, vi har en liten skoaffär här där det finns lite unika skor det är grymt roligt att kolla där. Min lön kommer nog brännas på ett och annat par haha.



Ja det var starkt jobbat men de kämpade verkligen för varandra efter vad jag hörde. Anders har verkligen fått in en enorm moral i laget. Haha jadu vi får väl se nu har han fått in 3 fullträffar redan lika många som han gjorde sammanlagt förra året. Inte illa! :)



Det är ju speciellt att vara på plats, men du får säkert en chans någon mer gång.

Inget stort men eftersom jag inte visste om jag skulle vara hemma så har han varit lite deppad så det ska bli kul att se hans ansikte :)

Det tror jag säkert brukar bli det när många glada supportrar är på samma ställe sådär, den sammanhållningen blir ju alltid grym!

Kommentera

Publiceras ej