Starts with a P and ends with a ride..

3kommentarer

Seg söndag idag, jag har sett på The notebook två gånger till + extramaterial. Jag fick bara låna den en liten tid av J så det var bäst att passa på och den är ju fantastisk.
Tydligen har författaren Nicholas Sparks också skrivit boken som A walk to remember är baserad på. Hittade den i typ en miljon olika parts på youtube så jag ska försöka se den också nu. Shane West och Mandy Moore.

Annars ska jag snart göra lite hushållssysslor, laga Lasagne och tvätta. Kanske kan hinna med att sola också.

"Oh Lizzie, it´s such a pleasure running my own home."
Gissa från vilken film det citatet kommer ifrån, det är lite så jag känner nu..

3 kommentarer

J

15 Jun 2008 21:11

åh..mina två favorit filmer:) :P

saom

15 Jun 2008 22:09

Fyra gånger? Oj. Kanske man ska se den där filmen alltså.

malin

09 Jul 2008 00:03

Boken är lite annorlunda - men bättre tycker jag nog. Den heter "Undrens tid" på svenska (Kjellbergs Förlag). Helt underbar. Men man vet inte om man ska fnissa eller gråta.

Kommentera

Publiceras ej