Lördag..

1kommentarer

Hemma från en heldag på Gröna Lund med J och Mic. Åkte vid tolv då även jobbet ringde och sa att det blir en resa till Gotland på onsdag. Lyxigt tänker ni, men jag jobbar ju på Destination Gotland så vi ska mest åka för att se båtarna och huvudkontoret så att vi vet hur det funkar.

I alla fall så var det riktigt roligt på grönan, blev yr tidigt vilket inte är så roligt men vi åkte vidare. Inget sommarkryss på länge eftersom EM började idag. Vinst för Tjeckien och Portugal..
Ibland är det kul att se och höra folk som inte har nära till grönan, som kanske är där för första gången. (Jag är inte stockholmare som kan gå flera gånger i veckan men Nynäshamn ligger så pass nära att det lönar sig att köpa Gröna kortet..) De verkar så imponerade och tittar verkligen på allt med stora ögon.


Annars sitter jag här och önskar mig en tatuering. Nästan alla har gjort en nu när de fyllt arton och jag avstår för att de har blivit en grej. Men jag funderar, det har jag nog gjort länge men inte kommit på vad jag vill göra. Väntar nog lite till för att känna att jag inte kommer ändra mig. Vill ni ha en tatuering eller har ni redan en?

1 kommentarer

Erica,

08 Jun 2008 20:56

Jag har typ varit på grönan någon gång bara, knappt åkt något :O

Kommentera

Publiceras ej