De senaste dagarna..

0kommentarer

Det är torsdag nu och mycket saker kan hända då. Förutom jobbet de senaste dagarna så har min mamma, låtsaspappa och lillasyster kommit hem efter två veckor i Tyskland och Österrike. Nu är jag inte längre själv med min brorsa, det var skönt att ha huset för sig själv en stund i alla fall. Igår var jag på cirkus med systrami efter att jobbet haft fribiljetter.
Och min bärbara dator har gått sönder, vilket jag skulle ha varit helt förkrossad över om det inte var så att vi hade försäkringar som täckte det. Jag är lättad över att det "bara" kostar självrisken för att få en ny. Den är redan beställd och klar. TryggHansa Hem+ kan därför rekommenderas.
Oroa er inte, jag ska inte bli en hem- och konsumentsblogg. Men det är en god idé.

Igår blev Tyskland klara för final i EM, totalt oförtjänt. Jag började hoppas lite på Turkiet eftersom de verkligen är mästare på att hämta upp matcher. Att fyrans sändning igår inte fungerade helt är inte en så stor skandal som alla tidningar säger, en av dem anklagar fyran för att ha ljugit om vilka strömavbrottet drabbade och att tysk tv tydligen kunde sända allt utom några sekunder. Det var inte så allvarligt tycker jag, det var nog galet förvirrat i studion igår och Ola Wenström såg allmänt ledsen ut. Inte tror jag att de hade kylan att ljuga då, de visste väl inte.
Ikväll hoppas jag dock på att Ryssland spelar över spanjorerna, men jag hoppas lite på Spanien också.
En match utan avbrott den här gången? Comin´up!

Kommentera

Publiceras ej