Coldplay i september..

2kommentarer

Förresten, vet ni vem jag är?
Lycklig ägare till två biljetter till Coldplay som kommer till Globen i september. De släpptes i måndags och tog slut på tjugofem minuter så det blev en extrakonsert insatt också. Jag hoppas att jag får med mig Y på den i höst, vi snackade om Coldplay för länge sen och gick inte på förra konserten så nu ska det bli av. Någon mer med biljett?


Nu väntar jag på nya albumet som släpps på fredag - Viva la vida or death and all his friends..

2 kommentarer

Sören

08 Jun 2008 01:43

Yes, det kommer bli stort!

Sandra

08 Jun 2008 01:49

Nu blir jag allt avis på dig, älska Coldplay!!



Svar: Haha jo snygg kan han vara men alltså han ligger ju ner halva tiden, sånt irriterar mig.



Vad härligt, har bara varit där en gång i mitt liv skulle jag tro.



Det är alltid kul med många matcher, lite jobbigt för spelarna kanske men men haha. Nej det blir mycket fotboll nu i veckorna. Härligt!



Japp ska ju spela mot Mjällby imorgon så det blir att köra 100%. Var mer att jag gick ner till staketer för att snacka med Johan innan jag skulle med tåget men han gick rakt in i omklädningsrummet. Så jag snackade lite med en annan kille. Ja det är ju det och då får man i alla fall kämpa. Sen kan man inte alltid vinna men man ska i alla fall försöka.

Nej det var riktigt illa faktiskt.



Verkligen sen tror jag allsvenskan passat bois bättre. kanske låter konstigt men dom spelar alltid mycket bättre mot bra lag. defensiva lag som bara backar hem låser dem totalt. Verkligen, fotboll är mycket inställning och vilja. Man kan inte bara vara bäst på pappret man måste visa det på plan också.

Nej det handlar ju om att få ett lag att funka tillsammans. Det är klart att det blir mer vemodigt när killarna lämnar eller får sitta på bänken när man känner dem och vet att det är sjukt trevliga människor. Absolut, det är så galet mycket pengar i fotbllen numera. Eller hur? Lagen har inte tillräckligt med tålamod det är vinna eller dö direkt liksom. Helt sjukt!



Haha det är nästan lite komiskt vilka gamla lirare vi har nu till EM. Inga ungtuppar direkt. Haha eller hur? Usch vill inte att Assyriska ska upp igen gillar inte deras sätt att spela alls.



Absolut, han är duktig på att reta mig den killen alltså!

Haha ska absolut smygträna när han är borta men då kommer det gå illa, han klarar inte att förlora i någonting.. men det är bara roligt :P



Jodå det är mysigt med småstäder fast jag trivs helt perfekt i Malmö alltid velat flytta dit. Men nu trivs jag så bra här. Och ska vi flytta mer så blir det nog utomlands för lite lojalitet har han allt min pojk.



Nä Allbäck ha nog inte spelat med U21 är en hel del som inte kommit den vägen ju. Nej eller hur? Många U21 spelare är faktiskt bara där för att fylla ut truppen. Var faktiskt med och kollade på spelarna innan de valdes ut till Skåne-turneringen dem hade haha. Det är ju inga storstjänor direkt. Talang har dem men det räcker inte alltid.



Klart jag ska berätta för dig sen!

Jodå man får hoppas på det, men han kommer att ha svårt att sitta still. Alltid jobbigare vid sidan av när man inte kan göra något själv. Ja det är bortamatch, så gamla hemmaarenan ska vi till :)

Jo det kan ju det, så det är lite halv jobbigt sådär men det ska säkert gå bra. Jag vet inte riktigt men våra biljetter har vi i alla fall fått från bois och ska sitta med deras folk så det lär bli lugnare. klacken är på andra sidan minns jag. det lär ju vara dem som är mest sura.

Kommentera

Publiceras ej