12 juli

4kommentarer

Ska jobba snart igen, har solat lite och lyssnar just nu på Viva la vida med Coldplay, köpte skivan i torsdags då jag kom på att jag inte hade den. Ska man gå på konserten så är det nog bra att börja med den skivan. Har annars de andra på min iPod.
18 september kan komma snart men innan dess kanske jag, J och kanske Mic ta en sista-minuten resa någonstans för att bättra på brännan innan skolan börjar igen. Jag försöker att inte tänka allt för mycket på att det är det sista året och vad man ska göra senare, det leder ändå inte till något.

4 kommentarer

Erica,

12 Jul 2008 16:25

Jag trodde ni böjd med mig, är jag redan borträknad? ;D

AvenueL

12 Jul 2008 18:23

Svar: Nja... Det blir nog inget i morgon, eftersom att det bara var jag och Erica som kunde :P Vi fick inte ens tag i JW, och ingen annan kunde ju... Det vore trist om vi inte var fler.

niklas be

13 Jul 2008 04:32

Laddad inför måndag?:) malmö-bajen!!!! en tippning, vågar du det på de?

Erica,

13 Jul 2008 16:16

Svar: Haha ^^,.

Har ni funderat på mer typ vart och när? :)

Kommentera

Publiceras ej