This is not a good day.

2kommentarer


Jag skulle helst av allt ha stannat i sängen imorse så trött som jag är - jag skulle ha sovit till sent. Vanligtvis brukar måndagar vara en sån dag på textkommunikationen som jag inte gör något på eftersom det är en sen lektion och jag tar igen det på tisdagsmorgonen men idag vill det sig inte. Jag orkar inte helt enkelt. Kan någon göra mig glad?

I alla fall så väntar en engelskauppsats som ska skrivas nästa lektion, jag ska lämna in spanskaberättelsen, fortsätta på historiearbetet. Har jag så några lektioner? Nej, kom jag på - det är idrott också.
Vår vinterfriluftsdag är inställd för att det saknas en vinter. Dem trodde ärligt på att vi skulle åka skridskor på naturis, och om det inte fanns is så skulle vi åka längdskidor. Men hallå, var bor vi - vet lärarna det? Det finns ingen snö eller naturis i vår kommun och det brukar inte heller vara så i februari (som det faktiskt är på fredag).
Man kan undra vad de tänker med ibland.

Vad gör ni idag?

2 kommentarer

matilda

29 Jan 2008 14:38

dig har ja saknat tjejen! länge sen jag var inne på din blogg, tur att du kommenterade så ja hitta din adress igen :) ha de bra!

Jennie

29 Jan 2008 15:56

usch jag har samma problem med textkommunikationen.. dock har jag den p åfredag eftermiddag :| riiiiiiktigt segt

Kommentera

Publiceras ej