Sms ger lycka..?

4kommentarer

Efter körlektionen fick jag ett sms av J som fick mig att hoppa till cykeln. Min körlärare måste ha undrat lite, men jag var så glad att jag inte kunde hjäpa det. Det behövs också för att vända på den not so good-streak som har varit hela den här veckan. Inget speciellt har hänt men jag har ändå känt mig lite nere. Oroligt blir jag också för att denna vårtermin ska bli som en viss annan - och det behövs inte - jag skulle inte önska den teminen i mitt liv till någon, det var hemskt!
Men nu är jag i alla fall gladare och hoppas att det ska hålla i sig ett tag framöver.

Spanska, engelska och sp-tid (då jag tänker jobba historia) väntar idag innan vi slutar 15.40.
Vad gör ni idag?

4 kommentarer

Tobias

31 Jan 2008 14:34

svar: TACK =) ha en bra dag du med!!

Jennie

31 Jan 2008 16:12

kul med söta sms :)

svar: jag kommer inte ihåg va de nehtte

Tobias

31 Jan 2008 17:19

svar: har man pengar så :P nemen jag förstår!

Lisa

31 Jan 2008 19:25

alltid kul att bli glad av ett sött sms ;)

Kommentera

Publiceras ej