Onsdag..

1kommentarer

Jag har precis skrivit ett väldigt långt inlägg om Osacarsnomineringarna, men det sparades inte. Så irriterande att jag inte kommer skriva om det any time soon. Om det nu blir en gala, det kanske blir en presskonferens som med Golden Globe om filmbolagen inte gör upp med manusförfattarna nu.

Det jag kommer ihåg är att jag hoppas på att Philp Seymour Hoffman ska vinna för bästa biroll i Charlie Wilson´s war. Bara för att det lilla i trailern jag har sett när Tom Hanks och han pratar om strategin i Afhanistan.
- What is US strategy in Afghanistan?
- Well strictly speaking, we don´t have one. But we´re working on it.
- Who is we?
- Me and three other guys.
Filmen har premiär på fredag.
image169 image170


I alla fall så är dagen snart slut, den har varit kort och relativt givande, men lugnet före stormen har absolut infunnit sig.

Bones har uppehåll.
Sista avsnittet av Studio 60 on the sunset strip.
Unbelievable!

1 kommentarer

AvenueL

31 Jan 2008 09:03

Philip Seymour Hoffman måste vinna!(Trotts det att han redan har en Oscar för sin roll i "Capote").
"Charlie Wilsons war" verkar vara en ganska bra film... Ska försöka se den på bio så fort jag kan

Kommentera

Publiceras ej