Jag har fått diplom..

1kommentarer

Nynäshamns Gymnasiums DIPLOM utdelas härmed till Matilda för enastående insatser i projektet
Nyhetskrysset HT 2007

Med en poängs marginal till tvåan har jag svarat mest rätt (eller varit mest närvarande när vi haft nyhetskryss) och fick ett diplom, ära och ett (kanske lite komiskt) sudd som dt står For BIG Mistake på.. Mest tar jag det som ett skämt och misstänker starkt att det inte bara är min samhälsslärare som varit med och spånat om den presenten.. Det osar om något det lilla lärargänget MIGU, LUDU och SOMA skulle kunna hitta på..
Otroligt skönt i dessa "Nu ska vi berätta hur det har gått i all momenten"-dagar.. Dagen började inte så bra men några goda besked har sedan ändrat stämningen en aning..

Förutom det faktum att jag nästan har kollapsat av sömnbrist sedan imorse - uppe var jag redan halv fem och somna om var inte en möjlighet - så ska väl den första skoldagen vara godkänd..

Tur att den är över snart..

1 kommentarer

Camilla

14 Jan 2008 16:43

grattis. :)

Kommentera

Publiceras ej