Helgen..

5kommentarer

Helgen har jag spenderat framför sporten: längdskidor, konståkning och handboll (som jag inte har mycket till övers för - men wohoo! Sverige är klara för VM!), jag har även skrivit en intressant fortsättning på filmen Allt om min mamma som vi såg på spanskan regisserad av Pedro Almodovar.
Jag gillade den, annars kan man tycka att film på andra språk inte är bra men det var den, när man väl var inne i den - den rekommenderas.
I alla fall blev fortsättningen helt plötsligt en dödsruna om personens underbart fantastiska liv, det märkte jag inte förrän i slutet.


I´m feeling good - Michael Bublé

5 kommentarer

Tobias

27 Jan 2008 18:10

svar: det är skitgott, nästan godare än ananas :D hehe förstår de, vill också tillbaka!!

Tobias

28 Jan 2008 15:18

svar: va? nu fattar jag inte, heath ? :P

Tobias

28 Jan 2008 15:20

svar: nej de har jag inte missat, lite synd för filmvärlden!

Tobias

28 Jan 2008 16:04

svar: yes that's true .. dock har jag inte sett ngn film med han i huvudrollen !

Tobias

28 Jan 2008 16:13

svar: nepp ingen. jo antaligen blir det något liknande!

Kommentera

Publiceras ej