Välkommen ombord..

2kommentarer

Destination Gotland är min arbetsplats och kommer så vara genom hela sommaren. Idag började vi med lite information, rundvandring, vi provade uniformen (marinblå kjol och kavaj) och fick papper.
Imorgon börjar istället korvstoppningen, som de kallar den. Vi ska lära oss bokningssystemets grunder på fyra dagar. Sedan ska jag arbeta tre timmar i veckan fram till sommaren med någon så att man är redo att jobba självständigt i sommar. Det verkar jätteroligt och skönt att äntligen få ett gediget sommarjobb.
Ska ni arbeta i sommar?

image195
Någon som ska till Gotland i sommar?

2 kommentarer

AvenueL

25 Feb 2008 23:11

Jag ska försökta att få tag i ett jobb på Sorunda Kyrkogård (har lite kontkater där, så man kan ju hoppas) och jag nog söka ett kommunaljobb med...för säkerhets skull!

matilda

26 Feb 2008 10:37

jag vill till gotland, men ja kan inte åka båt :( blir så åksjuk.. :(

Kommentera

Publiceras ej