Utbildning, Bitte..

4kommentarer

Jag är tillbaka hemma efter en dag i ett litet datarum som var vår utbildningssal. Idag har vi börjat med bokningsprogrammet Bookit och gått igenom förkortningar så att det sprutar ur öronen, men det ska bli roligt att fortsätta imorgon igen..
  Annars så har jag precis läst ut Hjalmar Söderbergs Doktor Glas nu så då är ett hinder ur vägen. Har planerat att få analysen skriven bitvis genom hela veckan. Problemet kommer ligga i mina textkommunikationsuppgifter (how´s that for a long word!), det får helt enkelt bli så att jag missar deadline på den. Jag orkar inte och hinner inte heller för den delen.

Gossip Girl och Brothers & Sisters ikväll, ska försöka mig på att sova tidigare än igår, var lite trött imorse samtidigt som jag totalt hade glömt att jag skulle gå upp, tack och lov för väckarklockor!
Vad har ni haft för er idag?

4 kommentarer

Erica,

26 Feb 2008 20:38

Gör inte textkomm. (bra förkortning va ;)) svårare än den är, kasta ihop något :) . Jag hjälper dig gärna att få fram dina egna idéer :)

Så du har också läst ut doktor glas, vad tyckte du?`:)

Jennie

26 Feb 2008 22:09

jag har oxå lite problem med deadline(erna?) när de kommer till textkom. :/ o våran kärringen e så sur av sig hela tiden så man blir enormt stressad

svar: de ser nsätan likadant ut. Dock inga blåastreck kvar (de va ju bläck)

Erica,

27 Feb 2008 08:04

Gör en mind map med allt du kommer på under varje sak , så du får lite perspektiv :). Vilka har du kvar?

Mjo, han blev lite labil den där doktor Glas:P. Mje, ska väl inte blí för svårt att analysera. Kvinnans roll? HRm... jadu, kanske de där med bortgifte, fru G. och andra typer ^^. Får kanske läsa en gång till^^.
Jag ska precis börja skriva på analysen :P

mojsan

27 Feb 2008 13:12

Hehe så lite så! :)

Jag hade en asbra kväll, dudå?

Kommentera

Publiceras ej