Tung i huvudet..

2kommentarer

Halvägs på väg till skolan imorse upptäckte jag att jag var sjuk, så där extremt fint sjuk som man kan vara på vintern. En liten förkylning så jag resonerade med mig själv en stund och bestämde mig för att fortsätta på min cykel och säga till om min frånvaro i skolan.
   Så det blev ingen film eller självförsvar idag alls. Istället såg jag på Zodiak - en spännande thriller om jakten på en seriemördare som härjade i Kalifornien från 1968 och framåt. Väldigt bra, men inte alls lika läskig som jag hade trott. Kanske är man härdad efter alla år med sjukhusserier.. Bra skådespeleri med Jake Gyllenhaal och Mark Ruffalo.
I might have dozed of a bit och sedan började jag renskriva min integrationstext till MSK nästa fredag.

2 kommentarer

mickis

13 Feb 2008 18:33

ja du missade INGENTING! kan jag säga dig!! den var kass!! självförsvaret var kul däremot :)

okejokej! :D ja det var ganska intressant faktiskt =) men jag lyckas alltid få myror i brallan när man ska sitta och lyssna så länge :)

mickis

13 Feb 2008 18:38

hahah ja det var gulligt :D

Kommentera

Publiceras ej