Semmeldagen..

4kommentarer

I have a good feeling about this day!
Jag har börjat på min uppgift på textkommunikationen och jobbar just nu med en miljökampanj till engelskan, eller ja, egentligen bara idéerna til en kampanj, som tur är.
Lite idrottsplugg på lunchen sen så ska det gå okej.

Det är semmeldagen idag. Väl? Jag har hört lite olika datum, hemma i en almanacka står det fettisdagen på onsdagen den 22, låter konstigt va?
Det blir åtminstone en semla idag, kanske två.
image180
Hur många äter ni?

4 kommentarer

Dress Like a Princess

05 Feb 2008 11:41

Inte nån, gillar itne semlor :P

AvenueL

05 Feb 2008 17:14

Det blir en :) Min mormor kom på besök straxt efter att jag har kommit hem med nybakade semlor, så jag ska äta en senare :D

matilda

06 Feb 2008 01:18

jamen eller hur! :D btw, va fin din blogg har blivit :)

Rebbs

06 Feb 2008 10:50

Jag äter två! :D

Kommentera

Publiceras ej