Säga vad man vill..

2kommentarer

Dagens historialektion kan man säga lite vad man vill om, men inte var det vad vi skulle göra. Idrottens historia från antikens arenor till dagens massinustri var det ja, men inte f'n blev det gjort ändå.. Roligt hade vi dock..
Jag känner för att göra en planering. På något sätt ska det inte vara nåt jag har missat - men det är mycket saker att hålla reda på så helt omöjligt är det inte.

v.6
tors 7/2 Engelskaredovisning
fre 8/2 ingen msk, besök av Tobias Rawet -överlevare från förintelseläger- kl. 12.30-14.00
v.7 Fördjupningsvecka
mån 11/2 "stöd och fördjupning" (gör svenska och samhälle)
tis 12/2 Muséebesök: Hallwylska palatset och armémuséet 9-13
ons 13/2 Film(Säg att du älskar mig) och självförsvar
tors 14/2 Härskartekniker & hjärt-och lungräddning
fre 15/2 Film (Juno) & besök av RFSU
v.8 "Helvetesveckan innan lovet"
mån 18/2 svenska redovisning, eventuell historiaredovisning
tis 19/2 engelskaglosor + uttryck
tors 21/2 spanskaprov
fre 22/2 Inlämningar: Människan socialt och kulturellt, samhälle + svenskaredovisning

Och det hjälper ju att jag knappt har börjat på något av arbetena...

2 kommentarer

AvenueL

05 Feb 2008 19:07

Svar: Mjo, men jag vill nog bara få det ur världen innan lovet :)

AvenueL

05 Feb 2008 20:30

Svar: Tack ^^

Kommentera

Publiceras ej