Road to the Oscars..

1kommentarer

Jag skriver sent idag, har varit lite allmänt seg. Men i alla fall - mina favoriter gick inte vidare igår. Både Patrik Isaksson och Eskobar som hade de klart bästa låtarna åkte ut..Men så blir det ibland och om man ser det från den positiva sidan så kan man ju lyssna på låtarna lättare nu när de åkt ut.

Stafetter idag från skidspelen i Falun. Dem gick inte så bra..eller ja, damerna kom fyra.
Jag somnade en stund, vet inte varför jag blev så trött helt plötsligt.

Ikväll, eller inatt smäller det. Oscarsgalan med röda mattan börjar vid midnatt på kanal 9 och håller på fram till 6-rycket imorgon bitti. Se den ska jag, inget tar galan från mig, jag har väntat på den så länge så att jag ska upp till jobbet klockan nio betyder inget - kanske att jag är lite trött bara.
 Vad gör ni idag?

1 kommentarer

mojsan

24 Feb 2008 18:00

Nej det kommer jag aldrig kunna :P
Men innan året är slut iallafall ;D, dudå?

Kommentera

Publiceras ej