Rami till Bajen..

6kommentarer

           

image176 Snart, snart är det klart!

                                                    
Innan jul inledde Hammarby förhandlingar med svenska landlagsmålvakten Rami Shaaban och nu verkar det som att det bara återstår underskrifter på ett kontrakt. Jag har dock hört att norska Fredrikstad inte alls känner sig klara att släppa Rami till Bajen, så det är bara att vänta igen.
Jag hoppas självklart på att Rami ska finnas i vårt mål när Hammarby inleder sin säsong i slutet av mars mot Ljungskile.
Det skulle betyda så mycket för oss eftersom det var en bra målvakt vi saknade över halva förra säsongen efter Richard Kingston lämnade oss för sitt förra lag..

Får vi Rami blir vi farliga
och jag ser fram emot att få se de unga talangerna (och Charlie Davis) utvecklas, att någon ska ta platsen som saknas efter Sebastian Eguren (nyligen utlånad till Villa Real), att Pauliño får fart på sitt målskytte igen.
Sedan, sedan ska vi få en vårsäsong som heter duga!

6 kommentarer

AvenueL

03 Feb 2008 20:36

Svar: Jadå, klart jag ska ta körkort, men som sagt, jag har en hel del tid på mig att övningsköra... Jag måste bara "få häcken ur vagnen" som man säger. Vi ses i morgon ^^

Tobias

03 Feb 2008 22:15

svar: det var ju sekten! gonatt =)

Jennie

03 Feb 2008 22:22

uusch ;P hade först tänkt skriva; åh va kul :D men eftersom jag är ett IFK Göteborg faaan så tycker jag ju inte de ;)

matilda

04 Feb 2008 01:41

svar: hihi ja, jag har ju en speciell stil när ja gör bloggar liksom :)

[email protected]

04 Feb 2008 09:48

men det är ju inte sååå långt, tänk på stackarna som fyller andra halvan av året!! hahah jaaa men hon är skön hon :D

Erica,

04 Feb 2008 14:01

Svar: haha jaaa ;D

Du får följa med mig, Louise och Jonathan och se på Johnny ;)

Kommentera

Publiceras ej