Överanvändandet av ordet stoppa på högsta nivå..

1kommentarer

Ni läste att jag skrev att inget skulle stoppa mig att se galan inatt va? Jag skulle upp tidigt men det stoppade mig inte, jag fick se den själv men det stoppade mig inte.
Vet ni vad som stoppade mig?!
Tv:n stoppade mig!
Efter att ha börjat se när några stjärnor hade anlänt på röda mattan vid Kodak Theatre så slocknade hela kanalutbudet. Comhem, de jävlarna, hade ingen täckning på varken tv eller telefon mitt i natten. Detta såg jag som ett tecken och jag orkade inte vänta på att kanalen skulle starta igen så jag gick o la mig runt 1.

Har därför ingen riktigt koll på vilka som vann, nyheterna var mer intresserade av att visa svensken som vann för bästa ljudmix i The Bourne Ultimatum imorse. Marion Cotillard fick en oscarstatyett för sin roll som Edith Piaf, Javier Bardem (Who?) för manliga biroll. Tilda Swinton fick för kvinnliga biroll i Michael Clayton. Daniel Day-Lewis i There will be blood - bästa manliga huvudroll. Bröderna Joel och Ethan Coen belönades för sitt regisserande i No country for old men som också vann för bästa film.
http://oscar.com

1 kommentarer

AvenueL

25 Feb 2008 23:13

Så tv:n stoppade dig med? =O Vi har Boxer här hemma hos mig, och vissa kanaler försvinner efter midnatt (inklusive kanal 9), men det visste inte jag, så jag satt och såg på film fram tills kl. 3:00 =/

Kommentera

Publiceras ej