Morning..

3kommentarer

God morgon..
Vår textkommunikationsgrupp har precis sett på film igen, en intervju om skrivandet med Jan Guillou. Har fortfarande inte en stor skrivlust än men det känns bättre att vara lite färdig med en.. Jag vet att jag ska skylla på mig själv att jag är långt efter i både detta och i samhälle, men får man en månad på sig så koncentrerar jag mig hellre på det som ligger nära inpå. "Det andra kan jag göra sen", det är en dålig taktik jag vet men det är så jag fungerar..
Nog med mig, hur är det med er?

3 kommentarer

AvenueL

19 Feb 2008 13:58

Det är ganska bra med mig (pluggmässigt alltså), hälsan kunde ha varit bättre =/

mickis

19 Feb 2008 16:05

haha javisst :P
jag är mest glad över att det är färdigt! men jag klarade det nog, om jag inte blandade ihop alla battement hit och battement dit allt för mkt!

mickis

19 Feb 2008 16:59

haha, skulle inte klara av någon i alla fall =)
hahahah ja juste det var en höjdare!

Kommentera

Publiceras ej