Måndag

4kommentarer

Ingen historia idag, jag var inte i den första gruppen som skulle redovisa och efter en rad med händelser så får deras redovisning dra ut på tiden. Nästa tillfälle: möjligen vecka 8 eller 10. Tack för den, här har man suttit en hel helg med allt och så blir det inget. Ny uppgift har vi fått, ett längdsnitt över ca 300 år - jag nosar på idrottens historia just nu.

Annars så har vi haft tråkig matte, svenska som kommer att bli alltför stressande (lagom till loven, I would imagine), ingen samhälle så en slapp lektion fast man behöver jobba med ett fattigt land. Jag känner att det inte kommer att vara en lugn stund en tid framöver.
Snart är det textkommunikation som jag helst plötsligt ligger en aning efter i eftersom det handlar om design nu - inte min starka sida. Kan jag med eftertryck säga!

Var har ni gjort idag?

4 kommentarer

Erica,

04 Feb 2008 15:49

Svar: Jag vet inte än, när den haft preimär;) tror det var nu i februari =)

Tobias

04 Feb 2008 20:18

svar: ja precis, håller tummarna! njea helt ok :) dindå?

Tobias

04 Feb 2008 20:20

svar: precis, usch för måndagar! och övningskörning är fan inte kul :P

Jennie

04 Feb 2008 22:24

åååh fan va skön header du har!

svar: thanks :D
jodå den har väl varit bra.. lite seg menmen :) din då?

Kommentera

Publiceras ej