Ladda fortare nu..

3kommentarer

Fredag idag då..de är snart över faktiskt kan man tycka.

Sann till min regel att
inte plugga på fredagar för att spara min hälsa så har jag inte gjort mycket, det får bli i helgen. Önska mig lycka till att skriva klart mitt historiaarbete tills på måndag samt att göra en powerpoint med världens sämsta version av skiten - man kan färglägga och animera lite så förvänta er tråk på måndag klassen!

Jag ska även
skriva spanska och plugga till ett litet test på idrotten. För just det - lärarna kom på att det inte fanns is eller snö och ställde in friluftsdagen ochersatte den med teori och prov. Kom ihåg - rätt kunskap, rätt utrustning och rätt sällskap - var aldrig ensam ute på isen!

Till de viktiga sakerna så har jag fått min dator nu, den är enorm tycker jag, fast den bara är 15,4", men ändå - på en laptop. Nu är jag glad. Lite materiella ting får man unna sig, inte sant? Datorn ska bara ladda klar..
image171

3 kommentarer

mickis

02 Feb 2008 13:52

21 februari!!! :D
du då? :)

mickis

02 Feb 2008 13:54

hahah jaaa :D men livet handlar om att ha kul, det har nog lucia fattat också :D

Tobias

02 Feb 2008 18:21

svar: de blir KM31 :D skräckis!

Kommentera

Publiceras ej