Jag är produktiv, jag..

2kommentarer

Nu är jag lite smått stel efter en dag framför datorn (den är underbar, varför köpte jag inte en laptop tidigare! Och vad den kan göra sen, man lär sig något nytt varje dag - när man lärt sig Vista och allt så ska det gå asbra..).
Historian är klar på Word, ska göra en PPP imorgon (nu blir den hightech eftersom min version är 2007). Det andra är till tisdag, förutom spanskan, men den känns inte jätteviktig..
image174 image175

Ikväll blir det bara ett skönt slappande framför någon film, planerna än så länge är att se början Harry Potter och fången från Azkaban och sedan byta till Förnuft och känsla klockan 21.

Vad har ni för planer för kvällen?

Update efter filmen:
Jag märkte inte mindre än fyra gemensamma nämnare/skådespelare i de båda filmerna.
Emma Thompson spelar Prof Sibyl Trelawney och Elinor Dashwwod.
Alan Rickman spelar Prof. Severus Snape och Överste Christopher Brandon.
Imelda Staunton spelar Prof. Dolores Umbridge och Charlotte Jennings Palmer.
Robert Hardy spelar Minister for Magic Cornelius Fudge och Sir John Middleton.
Kan det vara så att en del av den engelska skådespelareliten är med i de båda filmerna mån tro? Det tror jag.

2 kommentarer

Tobias

02 Feb 2008 18:48

svar: kan vara därför :D haha!

Tobias

03 Feb 2008 17:10

svar: ja den formeln känner jag mkt väl till .. haha :P

Kommentera

Publiceras ej