Jag är ledsen och glad..

0kommentarer

Den här veckan har tagit hårt psykiskt på mig, jag har inte märkt det förrän idag. Den sista dagen av den j***a samhällen har fått mig att inse det. Ni skulle se mina mood-swings, jag har gråtit två gånger hittills - av många anledningar tror jag inte bara stress - och  varit sur och glad omvartannat. (Trots allt kan jag inte låta bli att tänka att det är bättre så här en att jag påverkas fysiskt av stressen, det är inget jag vill uppleva igen.)
  
    Vill säga också att mitt sportlov kanske inte alls kommer bli som jag trott, mer om det när jag vet mer. Jag som skulle sitta hemma och skriva massor (tragiskt igen) och se Oscarsgalan. (Ingen tar Oscarsgalan ifrån mig!) Det är en god nyhet men just nu tänker jag bara på det negativa...

Gör mig glad, någon?

Kommentera

Publiceras ej