I skolan fast ändå inte..

4kommentarer

Fortfarande hemma, men idag var jag tvungen att hämta mina böcker i skåpet inför alla läxor nästa vecka. Jag kan inte låta bli att tänka att det var mighty convenient att bli sjuk så att jag kan vila upp mig.

[Jag drömde mardrömmar om samhällsuppgiften som höll mig vaken utan ordentlig sömn.
Nästa vecka undrar jag om jag kan klara av..]

Ingen bio blir det, jag känner mig inte i form för det (synd, jag som ville se Sweeney Todd) men imorgon träffar jag gänget igen - Melodifestivalen. Ska snart dra mig hemåt, sakta sakta. Det går inte så fort att cykla i minusgrader när man är sjuk.

Vad gör ni idag?

4 kommentarer

Clara

15 Feb 2008 13:52

krya på dig! jag är också sjuk..

mickis

15 Feb 2008 19:59

whaaaat? okej ni vinner! stackare!

Tobias

15 Feb 2008 21:38

svar: sant så sant [ :

mojsan

15 Feb 2008 21:43

Usch då, vad jobbigt! vi har också miljoner inlämningar efter lovet plus en massa prov.. allt ska vi plugga under praktiken när man redan är döende liksom :S. man orkar verkligen inte!

Jag skickar ett mejl om hur du fixar texten :)

Kommentera

Publiceras ej