Hit med allt. Nu!

5kommentarer

Det är titeln på en otroligt sann krönika av Hans-Olov Öberg på Hammarby Fotbolls hemsida. Silly season är igång men den ska ta slut någon gång oh då är det snart matchstart. Jag kollar varje dag vad som händer med Rami Shaaban, övergången verkar fortfarande inte klar och jag börjar oroa mig över klubbens ekonomiska förutsättningar om det inte ska vara möjligt att betala fem miljoner för en landslagsmålvakt.
 
I fotbollssammanhang är 5 miljoner svenska kronor ingenting och på många sätt tycker jag att det bara är att slå till. Men Fredrikstad ska bestämma sig också, Rami säger att bollen inte ligger hos honom nu men att han är inställd på att flytta hem, till sin son och mor i Stockholm...
Bajen välkomnar honom..

5 kommentarer

matilda

06 Feb 2008 20:09

haft en bra dag :) ?

Tobias

06 Feb 2008 20:54

svar: blir nog skidor tillslut, haha :D

mojsan

06 Feb 2008 21:50

vilka menar du? :)

matilda

07 Feb 2008 16:54

jodå :) ha de bra!

mojsan

07 Feb 2008 17:11

ifrån la redoute tror jag det var!

Kommentera

Publiceras ej