Good night and good luck..

1kommentarer

Kvällen flög iväg efter min sena dag följt av en sen körlektion. Backarna ska vara avklarade nu och jag ska börja med backning runt hörn.. jag har avslutat spanskan, skrev faktiskt hela av bara farten med hjälp av lexikon på internet (Man måste tycka om nymodigheter..), sedan började jag med att skriva ett CV.
   Sommarjobbsansökningarna är på gång nu och detta år hoppas jag på att få jobba en längre stund än förra året.
Nu är klockan nästan elva och jag kom på att det är idrottstest imorgon som jag kanske behöver plugga på. och jag som tänkte sova snart, det blev inget av med den saken!

Good night and good luck.

1 kommentarer

Erica,

05 Feb 2008 07:36

Svar: Vi fixar lätt en ny bild ;). Dock inte idag kanske, sista lektionen före tidningen ska iväg på tryck, vi kommer att vara stressade och icke nåbara:P.. ;P

Kommentera

Publiceras ej