Ett delmål uppnått.

2kommentarer

Nu har jag skrivit klart faktan som jag hittat ,det var mitt mål för kvällen. Bara att fortsätta ett par timmar om dagen för att få det klart. Samtidigt ska jag nu börja med spanskan, det får bli i pausen på Men in trees, Grey´s anatomy och The tudors - för nu börjar min tv-kväll.
   Den här veckan är helt tragisk, det känns som att jag inte gör något annat än att gå i skolan och plugga...Och jag kan säga er att det är sant också. Låt det vara slut snart.Snälla.
Vad ser ni på ikväll?

2 kommentarer

AvenueL

20 Feb 2008 20:28

I kväll ser jag inte på något... Kanske någon komediserie senare framåt kl 22:00, men inget mer

Söfie

21 Feb 2008 17:27

Nu är vi tillbaka, bloggen har nu i över ett dygn kämpat för sitt liv. den har återuppstått så joina och läs igen :D

Kommentera

Publiceras ej