En fraktion av en dag..

1kommentarer

Dagen än så länge har bestått av en fraktion av en skoldag eftersom den bara innehöll en lektion, jag fick redovisa om emigration och immigration i Sverige under 200 år., så äntligen är det klart.. Hoppas att det gick bra, BILE avbröt mig inte och hon nickade vid flera tillfällen.. Vill bara säga: tack Erica för att du tipsade mig om flyktingpolitiken, hon nickade särskilt när jag pratade om den..
 
   Väl hemma så har jag hunnit att skriva ett litet manus till svenskaredovisningen och bakat två kladdkakor till MSK-avslutningen till på fredag.. Som vanligt är det samhälle idag igen som ska göras men det blir nog spanska först eftersom jag inte pluggat hemma någon gång alls - provet är imorgon.. Wish me luck!

1 kommentarer

Erica,

21 Feb 2008 14:46

Det var så lite så! =)

Kommentera

Publiceras ej