Efter i Östersund..

2kommentarer

Jag har varit frånvarande från bloggen en tid nu, måste säga att allt har förändrats efter mitt uppehåll i Thailand - jag behöver inte längre skriva så som jag gjorde förut.
   Anledningen har i alla fall varit att jag har koncentrerat mig på lite läxor i veckan - bara genom att börja skriva på MSK-texten så har det blivit lite lugnare - fastän det är mycket kvar... Vi har även försökt koppla in en router så att jag får trådlöst internet även hos pappa på min bärbara men det fungerade inte så bra. Som ni märker så har jag i alla fall hittat internetportern på den stationära datorn och kopplat in den igen. (Jag som är så teknisk!) Därmed detta internetbesök idag..

Nyss avslutade första VM-åket i Östersund för skidskyttar gick inte som vi väntat oss ur svensk synpunkt. Efter två bom på stående slutade Anna-Carin Olofsson långt bak i fältet följd av resterande svenskar: Helena Jonsson, Anna-Maria Nilsson och Sofia Domeij. Klockan 14 är det herrarna med  Björn Ferry, Carl Johan(Svampen) Bergman och suveränen från Norge: Ole Einar Björndalen. Spännande..


Dagens fråga:
Hur många skidskyttar åker fel in till målrakan totalt under VM-veckan i Östersund?

2 kommentarer

Lia Florenz

09 Feb 2008 12:31

så fin header :D blir sugen på muffins

Elin

09 Feb 2008 12:34

Hej mitt namn är Elin och jag skriver en sexblogg där jag drar upp bästa leksakerna, roligaste historierna, sjukdommar, frågor som behöver svar och massa mer saker som man aldrig får nog av. för jag är trött på att vara tyst om det som är det mest naturliga och skönaste vi upplever här i världen.. Lite roligt måste man väl få ha?
Så om du tycker som jag så tycker jag definitivt att du ska kolla in på min blogg. Och kom ihåg att du gärna får ställa frågor eller berätta roliga historier du med.. allt är tillåtet på min sida.. Puss elin.

Kommentera

Publiceras ej