Det medaljlösa? Låt oss hoppas på motsatsen..

0kommentarer

Såg ni smygtitten på Addison Shephards nya serie Private Practice? Jag missade halva men tror absolut att det blir en serie jag kommer att följa. Den 28 februari på tv4 har den premiär.

Under dagen har jag inte gjort någonting av vikt, skidskyttet började runt två som ersatte hela dagens dåliga program. Det gick tyvärr inte alls så bra, varken på dam- eller herrsidan i det individuella distansloppet. Ännu hoppas vi på svenska medaljer för hemmamästerskapet i Östersund. Jag kan erkänna att jag har haft höga förväntningar efter det mästerskap vi fick bevittna förra året i Antholtz, skidskytte är även en underbar sport som jag verkligen tycker om att se på. Det är någon tävling kvar så förhoppningsvis ska svenskarna kunna ta någon medalj. Det blir inte bra om Östersunds-VM ska minnas som det medaljlösa mästerskapet.
image192
Mixedstafettlaget när det begav sig 2007.

Kommentera

Publiceras ej