Det kan gå som det går..

2kommentarer

Ja, vad ska man säga?
Melodifestivalen är vad det är och kan gå som det går.. 
Min favorit var helt klart That´s love med Michael Michailoff, rösta gjorde jag däremot inte och skyller på mig själv nu för att han inte gick vidare. Riktigt synd..
   Värst var ju Suzzie Tappers sömnpiller och den klatchiga I love Europe (den kommer att sätta sig som en igel fast i minnet) men vidare gick dem.
Jag skyller inte bara på mig själv, utan främst på de gamla damer som satt och mös (och röstade på) Christer Sjögrens dänga, arma tanter (..hrm.. förlåt, damer) som trollbands av något som inte ska gå hem hos folk i allmänhet.

Klart bäst vad ju übersöta Björn Gustavsson och en numera rutinerad schlagervärd Kristian Luuk, jag ser fram emot att se dem fler gånger. Nästa lördag väntar Västerås...
Vilken låt var bäst tyckte du?

2 kommentarer

Jennie

09 Feb 2008 23:20

den låten va bra ja :) jag gillade velvet lite..
men bjöörn va ju lätt bäst! ;)

AvenueL

10 Feb 2008 12:37

Jag fastnade inte direkt för någon låt igår =/ The Poodles och E-type lät allt för skräniga, Den där tjejgruppen (vad fasen de nu hette...) kändes ganska fjantig, Velvet var okej, Brandurs låt var söt men ganska tråkig, Michailoffs låt påminnde mig allt för mycket om Karl Martindahls låtar, Amy var också helt okej (hatar att erkänna det), Suzzie Tapper var tråkig...skittråkig, och sen så har vi ju Christer Sjögren...*ryser* Urk nej, det enda jag gillade i hans låt var trumpetkillen.

Kommentera

Publiceras ej