Inte så juligt kanske..

1kommentarer

Låten är väl inte så julig kanske, men jag kommer ihåg svenskalektionen när vi skulle öva på att tala med vår basröst.

"Du e vacker, du e lessen, du e arg, du e glad. Jag behöver dig i mitt liv - ja menar varje dag
Det värmer hela min kropp bara jag få höra dig. Ja har inte riktigt förstått de sätt du kan röra mig
Men de finns ingen situation du inte e välkommen i. När allt e som jävligast o när allt e komedi
Men jag känner detta djupt, så jag vet att du finns. O jag förknippar nog dej med allt det feta jag minns
Om kärlek någonsin va äkta e den de mellan oss. Du lugnar mig totalt o får mig att bränna loss
o utan dej så hade inte mitt liv varit detsamma
För varje steg som ja gått har vi ju tagit tillsammans."



Strö lite socker på mig - Timbuktu

1 kommentarer

Sandra

24 Dec 2008 03:01

kanske inte juligaste låten men bra! :)

Hehe jo jag ska vila upp mig nu när jag är ledig så blir det film och mys :) God jul! Kram

Kommentera

Publiceras ej