Första december..

5kommentarer

Hur blev det så att vi nu har kommit fram till årets sista månad helt plötsligt? Julafton är bara 23 dagar bort och vi slutar skolan om 18 dagar. Allt har gått så fort.
Julkalendern är säkert dålig som vanligt, såg den inte imorse, men ett tips fick mig just att tänka på att se om Pelle Svanslös som jag har på video.
Det var kvalité förr när man var ung(!) som Mysteriet på Greveholm, Sunes jul och Julens hjältar.

Har annars varit sidekick när J och Mic var i studion idag och ikväll ska jag på födelsedagsmiddag. (Strategiskt bra när ugnen är sönder här hemma..)

5 kommentarer

AvenueL

01 Dec 2008 17:28

Kollade faktiskt in årets julkalender på SVT play... Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den, men jag hade velat se mer färger i den..och kanske något barn =/Just nu är det Anders, Måns och Henrik Dorsin det enda som gör mig att vilja se den, men den kommer nog knappast att nå upp till nivån på de äldre julkalendrarna i allafall :p

Jennifer

01 Dec 2008 22:27

sv: ja det var många från våran skola som vi försökte pracka på våran info, för att värva flera att söka... lite snopet när de säger "vi går redan här".. Men men... Några värvade vi kanske i alla fall =)



joo det är lite mycket nu i skolan... så det kanske är lika bra =)

kram

Jennifer

01 Dec 2008 22:29

sv: gör dom sånt så sent på kvällen? halv nio en lördagkväll?



skumt...

Erica,

02 Dec 2008 13:37

svar: japp, det är precis vad han sa! ;)



och trolltider vad bra den med! :D

Erica,

02 Dec 2008 21:26

svar: han sa ju det högt i klassrummet innan alla gick iväg :P

Kommentera

Publiceras ej