Fyra dagar..

3kommentarer

Hammarby möter Kalmar i semifinal i svenska cupen.. Hemma på Söderstadion men datumet är inte fastställt ännu..

Nu kan jag räkna antalet arbetsdagar på en hand, hela sommaren har gått så fort och just nu med det här vädret känns det mest som hösten redan kommit. Men än är det lite kvar och om en vecka sitter jag förhoppningsvis på någon restaurang i Turkiet med tre goda vänner och bara är..

Sedan är det skola igen, känslorna går isär gällande skolan.
Jag vill börja, ska bli kul igen men jag vill inte att det ska ta slut. Jag ska börja trean på gymnasiet, sista året - vi kommer vara störst! Jag kan inte fatta det...

3 kommentarer

Sandra

07 Aug 2008 21:31

Härligt, då får ni slå ut Kalmar!!



svar: jag vet inte riktigt hur det är med det men det är ju sjukt jobbigt att det skulle bli så. jag vet ju att johan inte direkt är en festprissse.

Men nu är det i alla fall över, de hade sista diskussionen idag och det blir ingen bestraffning alls.

Precis och nu är det viktigaste delen av serien, botten vill ta så många pinnar som möjligt och håller tätt bakåt. medan topplagen försöker anfalla! så det blir mycket konstiga matcher nu tror jag.

Det låter lite så tycker jag och det går ju inte, måste ju plocka poäng av dem också. Kalmar ser livsfarliga ut i år. Vår nya spelare Max Mölder han sa att bois var "skånes bajen" :P

Erica,

08 Aug 2008 17:59

Turkiet kommer att bli massa kul tror jag! :D

Vill inte heller att trean ska ta slut . .ska vi stanna ett extra år?

Sandra

11 Aug 2008 11:48

Svar: Ja det är ni verkligen! Svårt att slå hammarby på deras hemmaarena. Nej det är mycket tyngre att tappa spelare mitt under säsongen än efter dem såklart. Så hoppas ni få ha honom kvar till vintern.

Nej man får ju inte göra det. BoIS borde tex ha tagit tre poäng igår men det är svårt. Och tappar man lite här och där hamnar man ju en bit efter. Sen är det trist att våran hemmapublik ska vara så jobbiga! Jo det ser lite svårt ut i år, Elfsborg och Kalmar ser verkligen bra ut.



Litet lag med stort hjärta, jag tror nog det var så han menade. Han har imponerat på mig.



Det är svårt att släppa det. Tror att laget har gjort det medan det hänger med supportrarna. För dem är väldigt sura och besvikna. Grejen är den att hade BoIS fortfarande legat i toppen hade fansen bjudit på ölen, nu ser dem det som en anledning till förlusterna och det knackiga spelet. Det fanns inget att polisanmäla så det var bara klubbledningen som funderade över att bestraffa spelarena, stänga av dem eller bötfälla. Men det blev som sagt ingenting av det.

Kommentera

Publiceras ej