Four against Turkey..

6kommentarer

Så..nu har vi, efter många om och men, bokat en resa. Jag, J, Mic och E ska till Turkiet innan skolan börjar. Vi har pratat om det så länge och just nu känns det bara högst overkligt...
Men det blir nog mycket bra, bilder av packning och shopping dyker upp i huvudet på mig. "Det ska med, och det ska jag köpa innan.."

I övrigt så var det kul att vi fick le - och skämmas lite (eller?) över vissa och kanske oss själva för att inte ha gjort kopplingen tidigare..
We are the world..

Och se, nu blev det ett inlägg som inte handlade om fotboll. Hoppas inte för mycket bara då nästa match redan är på söndag.

6 kommentarer

Erica,

02 Aug 2008 09:17

Haha älskar sista meningen :P

Erica,

03 Aug 2008 11:21

Svar: haha vet, Jenny förklarade det vid köksbordet när ingen hörde ;D

Annika

03 Aug 2008 11:55

Jaa! och gärna ett mål av Nathan.

joss

03 Aug 2008 19:55

ja, och om han nu måste dö kan det ju vara på ett sjysst sätt :p! åh, jag älksar honom :D! ned kelly hette filmen.. haru sett den? =)

Sandra

03 Aug 2008 22:18

Hejsan vännen! :)

Kul med turkiet, jag är avis! Allt bra med dig?

Kramar

Sandra

05 Aug 2008 14:34

svar: jag förstår det, visste att du skulle ha fullt upp. men tänkte ändå kolla hur allt var med dig :) förstår det jag är avundsjuk nu när solen lämnat oss!!



Ganska mycket jobb men nu är jag ledig i alla fall. Krogslagsmål? Menar du aftonbladet artikeln? Johan och tre lagkompisar var ute och sprang på krogen, någon blev sur och allting blev uppförstorat till den grad att de nu kan bli avstängda, eller få böter plus att han nu går till träningen och blir kallad alkolist. men de vann igår i alla fall, dock utan johan som var avstängd efter ett rött kort förra omgången.. underbar fotbollsvecka.

Kommentera

Publiceras ej