Something is missing..

1kommentarer

Jag är nästan klar med min layoutuppgift till textkommunikationen, ska testa att skriva ut den så att det funkar. Hade även tid att sticka ut och jogga efter att ha kommit hem från mormor där vi firade min moster som fyller 29 år idag. Det kändes som att det behövs, jag kommer aldrig klara Cooper-testet annars.

Imorgon har vi Nationella Prov i engelska, det skriftliga. Ämnena brukar vara så tråkiga och jag hatar att skriva en färdig uppsats på papper, jag skriver utkast på papper och förbättrar på datorn i vanliga fall. Jag hatar att behöva sudda för att man kom på att en mening skulle komma före en annan.

Ska ni eller har ni skrivit provet redan?

1 kommentarer

Erica,

28 Apr 2008 13:19

Ja, jag suddade typ sönder pappret idag^^

Kommentera

Publiceras ej