Rött vs. grönt..

6kommentarer

Nu är jag tillbaka från Länna. Det började imorse med att pappa ringde och sa att vi skulle hinna övningsköra innan A-lagets första match för säsongen, men eftersom mamma, bror, syster och jag skulle till Länna fick jag köra upp på stan och sedan hem istället. Fick snabbduscha (den talangen har jag ärvt ner från min pappa..) för att hinna följa med mamma.

Väl i Länna köpte jag två par ballerinaskor, det måste bli riktig vår snart så att jag kan använda dem. Tittade även på en mobil som jag ska önska mig..bara 24 dagar kvar.
Min bror fick riktigt snygga fotbollsskor som man kan byta skal på, alltså kan man välja om man vill ha röda eller svarta skor. Det ingick även olika dobbar för hårt, normalt och blött underlag. Ibland kan man önska att man spelade fotboll...men ballerinas är ju ändå snyggare!
 

 vs.  
Vad skulle ni välja?

6 kommentarer

n

12 Apr 2008 18:09

fotbolls skorna :)

J

12 Apr 2008 18:34

måste säga fotbollsskorna.. men endast för att de är röda:P

Ace

12 Apr 2008 18:41

I´d choose green every day and tvice on sunday ;) haha

J

12 Apr 2008 18:46

hehe..ja blev nästan rödd att det var något annat du skulle skriva om och skriva hur mycket bättre grönt var..
kommer gärna ner..men är det okej om mic följer med om hon vill och var är du?

J

12 Apr 2008 19:02

jag vet att du inte tycker det men han är ju inte lika bra som grön:D för din del alltså..för mig är det helt tvärt om..
sms:ar när jag/vi kommer..

J

12 Apr 2008 19:28

tänkte bara att det här var lite mer synligt men visst johan är bäst för dig och jocke till mig:D
ja det gör vi men du behöver inte komma och möta oss jag hittar nu och vi är ju två..ses snart..kram

Kommentera

Publiceras ej