Mud, something..

1kommentarer

Jag blev klar med CV och cover letter, ska korra det - lägga till, ta bort och ändra i veckan. Kanske kan vi övertyga människan att få göra uppgiften på lektionen.
Imorgon får jag vara effektiv på svenskan och på textkommunikationen annars kommer jag bli stressad igen. Det blir även konsert på Hovet, om derbyt Hammarby- AIK får jag veta när jag kommer hem.

Nu är det Navy CIS och sedan kanske jag läser eller ser på Bones igen. (Jag vill ha andra säsongen, har slitit ut första säsongen. Jag kan slutet av avsnittet bara jag hör namnet på det - då har man sett något för mycket!) Förresten har jag sett klipp från nya avsnittet: de ska dubbeldejta med dr. Sweets som verkligen vet att de är gjorda för varandra.. That should be fun!
Lite te skulle passa bra nu..
Vad ser ni på ikväll?

1 kommentarer

Erica,

13 Apr 2008 21:13

Några blåmärken har jag faktiskt ^^ Haha :P.
Mhm, so i've heard . .
Jag hoppas att det löser sig, kommer bli ganksa jobbigt, för alla, i skolan. Fast jag vet fortfarande inte riktigt hela historien, så jag ska nog inte uttala mig. Orkar inte välja någons sida bara. Jag väljer allas sida?.

Bokprat? Vad sött!
Hrm, då har jag några sidor kvar^^.

Hur gick historian? jag kommer nog bli grillad i morgon, var det farligt*?

Kommentera

Publiceras ej