Level 7..

3kommentarer

Vi hade kort dag idag, ingen människan socialt och kulturellt. Innan dess hade vi beep-test på idrotten. Jag har aldrig gjort ett sånt förut men hade hört att det var asjobbig, vem tycker om idioten liksom?
Kan inte säga att min kondition är den bästa heller så för mig var det verkligen en pärs, men med lite vilja tog jag mig en level över det som var målet för ganska bra syreupptagningsförmåga. Ska träna löpning innan det blir Cooper-test senare i vår, annars kommer det gå åt skogen.

Beeptest eller Cooper-test?
image231image232

3 kommentarer

Tobias

15 Apr 2008 18:45

svar: i vår skola har dom allt möjligt men både och gick bra så ;)

Vanadesse ~ Designing Everyday Life

17 Apr 2008 11:55

Fy fan idioten kommer jag ihåg det var fan fasa innan de lektionerna. Vår idrottslärare va en militant gubbe som typ drog en runt banan om man inte orkade mer.

Vanadesse ~ Designing Everyday Life

17 Apr 2008 16:17

Bra det! Hatade verkligen vår gympalärare. Han var stenhård med sånt utomhus för han räknade med att flickor var bra friidrottare och så. Sen när vi hade inne gympa var d typ "Killarna kan ju spela rugby o tjejerna...ja ni kan väl hoppa lite rep"

Kommentera

Publiceras ej