Layouter och engelska..

6kommentarer

Jag har hållit på med layoutuppgiften i en timme snart och nu kanske den fungerar, jag har fått byta format och färger för att det skulle fungera bättre. Dessutom är detta en timme som alla hade kompledigt från men jag behöver den så att jag kan avsluta uppgiften.

Imorse hade vi Nationella prov i engelska, temat var Becoming an Adult. Väldigt tråkigt som vanligt men jag skrev ner ganska mycket smarta saker och hoppas såklart på bra betyg. Engelska är ett sånt ämne som jag ska ha MVG i, annars blir jag sur!
Efter provet hade vi i alla fall en stor håltimme, från 10-12.35, jag har haft två lektioner idag, känns mycket givande..

Vad har ni gjort idag?

6 kommentarer

Fia

28 Apr 2008 17:49

Idag berättade jag för några kollegor om ert isbad för några år sen. Har du haft badpremiär i år?

Tobias

28 Apr 2008 18:44

svar: jag menar de, så himla trist ämne, blä! :P

Tobias

28 Apr 2008 18:57

svar: fråga mig inte, det var ju bara så himla jobbigt ämne :P

Jennie

28 Apr 2008 19:24

Usch det gick halvbra för mig. Skrev nästan en sida på datorn! Så jag hoppas de gick bra..

Jennie

28 Apr 2008 20:35

svar: joo men de fick alla andra oxå göra men eftersom jag har min sjukdom o har svårt att srkiva så får jag göra de på dator

MATILDA

28 Apr 2008 20:46

svar: min katt heter mia :D hihi

Kommentera

Publiceras ej