Efter mycket om och men..

1kommentarer

Efter många problem med bloggplattformsbytet är jag nu tillbaka. Jag hoppas att det ska fungera nu. En rolig sak var i alla fall att titta på alla kommentarer som kom in på infobloggen - det var folk som klagade över att det inte gick smidigt och fort, folk som var oroliga över att något vara fel( där instämmer jag!) och folk som rättade foket som klagade, på nivån: "Skaffa ett liv, bloggen är inte allt."
Dem kommentarerna kan jag tycka är värst.

Det har i stort sett inte hänt något ändå på dessa dagar förutom att det numera känns mycket lugnare i skolan. Efter att jag gjorde klart textkommunikationen i söndags och lämnade in den igår så finns det bara uppgifter på lektionerna än så länge.
Jag tror att jag var mer stressad än jag trodde, min kropp har tagit stryk...

1 kommentarer

Tobias

01 Apr 2008 08:33

Morsning :) Ja vi får nog göra dt :D

Kommentera

Publiceras ej