Boys will be boys..

3kommentarer

Jag gillar den nya designen och tackar Pernilla igen för att hon fixat den åt mig..

Hela eftermiddagen har jag slappat men bestämde mig för att vara lite smart och börja läsa Gregorius (en bok av Bengt Ohlsson, som skrivit pastor Gregorius sida av historien som framställs i Hjalmar Söderbergs Doktor Glas..), Vi har fått läsläxa.. Det känns lite som att man går i ettan på grundskolan igen! Men samtidigt är det skönt för då blir man inte efter i läsningen och tvingas crash-läsa på en helg.


Läste idag att EMD
ska vara förband till BSB på Hovet på måndag.. Ett pojkband öppnar för ett annat. (Eller, BSB är väl inte riktigt pojkar längre..) Jag har väl inte varit deras största fan men ska ändå gå med J, någon gång i livet ska väl en 90:a ha sett/lyssnat på Backstreet Boys?
Ses vi på Hovet?

image226

3 kommentarer

MATILDA

12 Apr 2008 14:07

jag gillar den jag med :)

J

12 Apr 2008 17:23

en eller fyra:P
lite smart där att få in en låt-titel som rubrik

thoughts

14 Apr 2008 00:13

Kul att du ska gå, jag ska också gå! :D

Kommentera

Publiceras ej