Äkta vara..

3kommentarer

Har varit ute och övningskört, denna gång innan pappa skulle iväg på brorsans premiärmatch för P92 (inte hans lag, om man får skryta så spelar han i vanliga fall med äldre i P18/juniorerna..). Nynäshamns a-lag vann tydligen igår med 1-0, en mycket bra öppning på säsongen.. Åh, vad underbart det är att fotbollen har börjart igen!
 
Nu ska jag fortsätta plugga, först ut blir engelska: jag ska skriva ett CV och cover letter till på fredag. Svenskan: att skriva ett referat blir det kanske sen för att slippa skriva det i veckan, vi får se. Efter det - senare ikväll eller senare i veckan ska jag läsa Gregorius, har hälften av läsläxan kvar.
Söndag är den äkta pluggdagen.

Pluggar ni som jag idag?

3 kommentarer

mickis

13 Apr 2008 13:30

hahah
jag skulle på maskerad och tjurade hela veckan för jag inte visste vad jag skulle klä ut mig till, då sa niklas "men låna min gamla ballerina dräkt då" jag blev så glad att han kom på något så jag tänkte inte ens på att det var lite konsigt att han hade en ballerinadräkt.. så jag vet faktiskt inte hur det var :P han har nog varit på någon maskerad själv förut :)

MATILDA

13 Apr 2008 14:01

shit jag har inte börjat övningsköra än :D jag fyller ju 18 i sommar.. hahaha :D

Erica,

13 Apr 2008 16:09

hur många sidor ska vi ha läst i gregorious?

Kommentera

Publiceras ej