Tidsfördriv..

1kommentarer

Det här är kul.. Vad allt betyder kan man ju fundera på.. Ta det med en nypa salt!
Sätt alla dina låtar på shuffle och spela en låt för varje fråga. Skriv in titeln..

- Hur mår du idag ?
A place to crash

- Vilken låt beskriver ditt humör?
Glöm mig om du kan

- Kommer du komma långt i livet ?
Miss America

- Vilken låt beskriver ditt framtida yrke?
Green eyes

- Hur ser dina vänner på dig ?
Troubled skies

- Hur är din bästa vän?
Summertime

- Kommer du gifta dig ?
Dice

- Vad är ditt livs themesong ?
Not coming home

-Vad är ditt livs historia ?
Downtown train(tåget som går in till stan)

- Hur är skolan för dig ?
Tidaholm

- Hur är din familj?
My love

- Hur kan du komma framåt i livet ?
Debaser

- Hur kommer imorgon att vara ?
Clocks

- Vad är det bästa med dina vänner ?
Shiver

- Vad finns i lager för nästa vecka ?
Merano

- Vilken sång beskriver dig mest ?
Livet börjar här

- Hur är det med ditt liv ?
The tocsin

- Vilken låt spelades när du föddes?
Jag vet vad han vill

- Vilken låt spelas när dina barn föds?
Dreaming

- Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Coming home baby

- Vem sjunger då?
Michael Bublé

- Hur ser världen på dig ?
Det blir ingen dans

- Kommer du ha ett lyckligt liv ?
Lead me there

- Vad tycker dina vänner om dig ?
Pretty vacant

- Har du en djup och mörk hemlighet ?
Vals på öfre södermalm

- Brukar folk i hemlighet fantisera om dig ?
Pride(in the name of love)

- Hur kan jag göra mig själv glad ?
Come into our room

- Kommer jag någonsin ha barn ?
I´m lovin´it

-Vilken låt beskriver den du är attraherad av ?
En ny karriär

- Vad är några tips till mig ?
Kiss me

- Hur kommer jag bli igenkänd ?
Paint the silence

- Vad är min danssång ?
The seal

1 kommentarer

mojsan

30 Sep 2007 00:07

Hehe okej, det har man hört några gånger ;)
Ha det bra :)

Kommentera

Publiceras ej