Ingen brödkrönika för mig..

2kommentarer

Jag går en kurs som heter Textkommunikation A, mina vänner går B-kursen och tillhör därmed redaktionen på skoltidningen. Eftersom jag hänger med dem kan jag kallas en ständig praktikant.
Denna vecka sattes en brevlåda (pimpad, bör tilläggas) för förslag och en bild på redaktionsmedlemmarna upp på en vägg i skolan. (Skriv in era krönikor, insändare mm). När vi gick förbi den sa B att min bild egentligen också borde finnas där eftersom jag har hjälpt till. Jag vill inte ta er plats men om du menade det B - tack.
Men jag känner inte för att skriva en krönika om bröd.

2 kommentarer

Erica,

27 Sep 2007 21:20

Jag tycker att alla praktikanter borde vara med på bilden med :). Du har verkligen hjälpt till, och passa på att skriva in, du behöver verkligen inte skriva om bröd ;).

J

28 Sep 2007 16:19

Jag tror inte jag får vara med..jag har inte pricis stöttat dom..snarare tvärtom..
//J

Kommentera

Publiceras ej