Vem då sa du..?

1kommentarer

Jag ringde nyss en vän som ofta byter telefonnummer. Därför är det, förståeligt nog, svårt att lära sig.
Nu har hon i alla fall ett enkelt nummer som jag kan utan att kolla i nummerboken..
Men vad händer - jag ringer fel!
Eller jag tror att jag ringer fel för det är en kille som svarar.
- Vem då sa du, får jag ur mig.
Han upprepar sitt namn, det säger inget för mig och jag lägger på.
En millisekund senare börjar alla klockor ringa, polletten faller ända ner och alla indianer är i båten..Det är ju min kompis kille och han svarade faktiskt med att säga: Y:s telefon, det är A...

Jag hade inte hjärnan med mig i det telefonsamtalet..
   

1 kommentarer

J

20 Oct 2007 19:12

jag viste inte att de var tillsammans..jag trodde bara att det var hennes span..
//J

Kommentera

Publiceras ej